WELCOME


About me

heyy stalter, my name is Tengku Daniel Hafizee. Blog tak cantik pun. Kalo tengok-II saje tak cukup, follow lah sekali blog ni. Hehe. Terima Kasih yang dah follow tu. Kerjasama anda amatlah dihargai <3

Sunday, 8 January 2012

Brther will make me HAPPY :')

Heyy there, ini mmg luahan sy dri lubuk hati nih. Sy nak bg tau, tadi sy cakap tengan teddy sy. Sy menangis selepas cakap fon dgn Hunnybie sy.. Sy tak tahu knp, tyme tu mmg sy rndu sgt dgn Allahyarham abg Megat.. Kalo bleh, sy nak teddy sy tu hidup. Dengar semue luahan sy.. Semue tu dah berlalu.. Lame dah kot.

Mmg susah gile nak carii abg sekarang.. Semue sombong-2.. Sy kalo chat KALO SY YANG  MEMULAKAN..b Mmg sy akan chat dengan orang yg lebeh tue dri sy.. Sebab sy nak cari seorang abg lha. Bukan nye sy nak ngorat pon.. Nak mengadu dekat kkak, kkak pulak yang tade.. Sepanjang sy berkawan dengan teddy sy, sy tak pernah meninggalkan dy.. Sebab sy syg dy sgt2.. Dy lha yg selalu mendengar luahan sy selain blog nihh.

                  I WISH I WILL LIKE THIS :'>

Jujur, mmg sy ad berkawan dengan orang MUKA BUKU ni, smpai ke dalam telefon.. Tp bukan umur yg mude atau same dgn sy.. Tu pun org yg dah bercouple.. So, mcm mane sy nak amek kesempatan.. Sy taknak le gnggu hubungan mereke.. Hehe :').. btw, sy harap teddy memahami sy.. Bukan nye senang nak dapat seorang abg yang baik.. Yg ikhlas dan sebagainya.. Hmmm,, itu je yg sy dapat smpaikan kali ni.. YOU HATE ME, I LOVE YU,, *HATERS WILL MAKE ME FAMOUS *.*

No comments:

Post a Comment